If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако факта , че караш рядка 145ца те прави щастлив, има ли значение дали си заслужава?
Според мен Линитед 500 е по-манияшка.
Разликата с тази май е в серийния номер, но пък е т.спарк, което според мен е доста по-зле от дизела.
Ако факта , че караш рядка 145ца те прави щастлив, има ли значение дали си заслужава?
Според мен Линитед 500 е по-манияшка.
Разликата с тази май е в серийния номер, но пък е т.спарк, което според мен е доста по-зле от дизела.
А според мен TD е доста по-зле от JTD - така че е за предпочитане JTD. Поне ще има какво да се чипосва и тунигова. А туин спарка не плюйте - това е УНИКАЛЕН във всяко едно отношение двигател. За мен лично дизеловата алфа е нонсенс, безсмислица, но това си е мое лично мнение и на никого не го натрапвам.
sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
А според мен TD е доста по-зле от JTD - така че е за предпочитане JTD. Поне ще има какво да се чипосва и тунигова. А туин спарка не плюйте - това е УНИКАЛЕН във всяко едно отношение двигател. За мен лично дизеловата алфа е нонсенс, безсмислица, но това си е мое лично мнение и на никого не го натрапвам.
Аз си се кефя и на сегашната, върви доста прилично сравнена с други дизелови коли със същия обем на мотора и произведени в периода...от друга страна ми се ще наистина да има по нова технология в нея (common-rail) и да мога да си я чипна
Иначе и аз смятам, че си заслужава паричките...виждал ли е някой такава в БГ?
аз всъщност не виждам в какво се състои това Edizione Sportiva - характеристиките там са като на стандартния 1.9 JTD двигател. зет ми има такава, (но е 146-ца) чипната е и е много доволен (а преди това караше ланча делта ха-еф турбо ~ 140 к.с - това за да се види къде е базата за сравнение). купи я, ако не е лъжа, за ~5000 лв. обслужена. и е с металните пръстени около уредите, т.е. почти връстница на тази. тези двигатели стоят и в други коли от фиат груп - във фиат и ланча със сигурност - не са запазена марка само на алфа. натам ти решаваш...
пример: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...838&f1=details
и http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...521&f1=details и http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...198&f1=details - открий разликите
Edizione Sportiva не съм виждал в БГ.
Както и Лимитед 500, но един колега (от Кюстендил мисля) има такава.
Това май е единствената в БГ.
Лимитед 500 има и колегата rado145qv от бургаската секта.Неговата е много изпъната и запазена,само дето на миналия фест по пътя беше думнал ДВГ-то,ама бързо я дигна на крака. Поздрави!
Fiat Tipo`93г - EX
Alfa Romeo 164 2.0 8v Super `95-Gas Injection
Аз съм виждал в София 145 лимитед. Иначе според мен JTD е доста по добре от TD. Обаче... обаче да си продадеш 145-та за да си вземеш пак 145 за мен няма смисъл. Вече са на доста години тези коли.
... обаче да си продадеш 145-та за да си вземеш пак 145 за мен няма смисъл. Вече са на доста години тези коли.
честно да ти кажа, изобщо не ми пречи това....това което ме спира в случая е че по моята вече смених толкова много неща и точно съм я изпипал на 95% че хич не ми се разделя с нея, особено като гледам как вървят по около 2000лв
защо edicione sportiva тук всички jtd са си такива,само аспуха им е друг май.и в казанлък има една ot limited 500 не знам кой номер е черна 1.4 без сърцето отпред
alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacementMOMO GT2 WHEELSOMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment